nog 26 dagen! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Pascalle - WaarBenJij.nu nog 26 dagen! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Pascalle - WaarBenJij.nu

nog 26 dagen!

Blijf op de hoogte en volg Pascalle

02 Januari 2013 | Nederland, Tilburg

Nog iets meer dan drie weken en dan is het zover!
Om 14.40u pak ik het vliegtuig op schiphol naar Indonesië. En daar blijf ik dan voor 4 maanden om af te studeren. Maar voordat ik zeker weet dat dit mijn afstudeerstage is, moet ik hier in Nederland nog even alles afronden op school.
Deze drie weken worden dus nog even super spannend, maar het komt hopelijk allemaal goed.

Gelukkig ga ik niet alleen. Mijn lieve vriendinnetjes Sabine, Hedwich en Bregje gaan samen met mij dit avontuur aan.
Ik heb er erg veel zin in, maar vind het wel spannend.
Alle afscheidsfeestjes en laatste stapavondjes zijn geregeld, wat zal ik die gaan missen in Indonesië!

  • 25 Januari 2013 - 22:09

    Jeroen:

    Ik mis je nu al en je zit gewoon naast me. ✈

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pascalle

Actief sinds 02 Jan. 2013
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 10557

Voorgaande reizen:

28 Januari 2013 - 31 Mei 2013

Indonesie

Landen bezocht: