daar ga ik dan! - Reisverslag uit Helvoirt, Nederland van Pascalle - WaarBenJij.nu daar ga ik dan! - Reisverslag uit Helvoirt, Nederland van Pascalle - WaarBenJij.nu

daar ga ik dan!

Blijf op de hoogte en volg Pascalle

28 Januari 2013 | Nederland, Helvoirt

Het is bijna zo ver! Mijn koffer staat klaar ook mijn handbagage staat er naast en mijn kleren voor morgen liggen ook mooi op een stapeltje.
Mijn familie uitzwaaifeestje en het stapavondje gisteren waren echt super tof, misschien moet ik vaker doen of ik weg ga! Alle leuke dingen van te voren bevallen me wel!

Alleen heeft het een nadeel... Ik kan niet alle lieve, leuke vriendjes en familie meenemen. Dat heeft me wel even wat huilbuitjes gekost en ook morgen zal
Er nog wat afgehuild worden met zijn alle denk ik!
Maar het zijn vier maanden waarin ook zo ontzettend veel ga zien en leren, waar ik dan weer erg naar uitkijk. Zo'n mooi land met een andere cultuur.
Ik vind het spannend, maar ben heel nieiwsgierig en kijk er naar uit om al mijn verhalen op te kunnen schrijven en jullie stiekem een beetje jaloers te maken!

Tot over vier maandjes!!!

  • 28 Januari 2013 - 08:17

    Tessa:

    Heeel veeel plezier lieve Pas! Geniet ervan & let goed op mn bestie! Hihi
    Fijne vlucht straks. Dikke kus xxx

  • 28 Januari 2013 - 08:37

    Debby:

    Fijn dat je zo'n lekker en gezellig afscheidsweekend hebt gehad! Ik denk dat het missen wel mee zal vallen als je eenmaal daar bent en lang leve het internet!! Nogmaals een hele fijne en goede reis en mooie tijd!!
    Liefs ook van mijn mannen,
    KUS Debby

  • 28 Januari 2013 - 08:41

    Babke:

    Heel goede reis Pascalle en we gaan vast hele gave en mooie dingen lezen!! Veel plezier! Liefs

  • 28 Januari 2013 - 09:34

    Ynske:

    OOOH Pascalle, HET IS ZOVER!!
    Heeeeeel veel plezier!! xxxxxx

  • 28 Januari 2013 - 11:08

    Elke:

    Dag lieve schat! Goeie reis :) Pas goed op jezelf en doe geen gekke dingen! Ik zal je missen mopje! Dikke kus en knuffel..

  • 28 Januari 2013 - 13:15

    Bieneke:

    Lieve Pascalle,

    Geniet van je reis en een beetje huilen mag gerust hoor.
    Ik ga je zeker volgen.

    lieve groet,

    Bieneke.

  • 28 Januari 2013 - 20:06

    Robin Brugman:

    Hey lieffie,

    We hebben nog naar jullie staan zwaaien toen jullie de lucht invlogen hihi... Ik wens je nogmaals ontzettend veel plezier en laat wat van jullie horen als jullie morgenmiddag veilig in Jakarta zijn aangekomen! We houden contact!

    Dikke kussen en knuffels!

  • 30 Januari 2013 - 09:30

    Tine VanEsch :

    Hoi pasje, ik hoorde dat jullie goed zijn aangekomen,en het heel warm is.
    Nu nog naar de plaats van bestemming.
    dikke kus je grutje

  • 30 Januari 2013 - 11:05

    Herman En Mariette:

    Veel plezier meisje, we zijn benieuwd naar al je verhalen.
    Geniet ervan
    Liefs Herman, Mariette en de kids

  • 30 Januari 2013 - 22:36

    Milou Simmers:

    heel veel plezier Pascalle!:-) zet maar veel mooie verhalen erop die ons hier in het koude landje jaloers maken! Xx milou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pascalle

Actief sinds 02 Jan. 2013
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 10558

Voorgaande reizen:

28 Januari 2013 - 31 Mei 2013

Indonesie

Landen bezocht: